نماینده مردم در مجلس خبرگان:
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیریت و نظم در کارها می تواند در لرستان حرکت فزاینده به سوی توسعه و پیشرفت ایجاد کند.
کد خبر: ۹۷۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 17 July 2021

به گزارش تابناک لرستان،  آیت الله احمد مبلغی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اسلام به علم و دانش توجه ویژه داشته و در ایجاد و توسعه علم و دانش نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به ایام شهادت امام باقر (ع) و نقش این امام در توسعه علم در جهان اسلام اظهار داشت: دانشگاه آزاد بروجرد و خدمات پزشکی که به مردم ارایه می دهد قابل تقدیر و تحسین است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشگاه آزاد بروجرد پنجمین دانشگاه آزاد کشور است و توفیقات فراوانی در توسعه علم و دانش در استان لرستان و کشور داشته است.

آیت الله مبلغی افزود: دانشگاه آزاد بروجرد با جذب نیروی انسانی متخصص و هیات علمی توانمند و دانشجویان برجسته باعث پیشرفت علمی خوبی در لرستان شده است.

وی اظهار داشت: کلینک دندانپزشکی دانشگاه آزاد در غرب کشور نمونه است، لرستان استحقاق یک حرکت اساسی و بزرگ را دارد، لرستان نیروهای متخصص فراوان دارد، و امکانات و مواهب طبیعی در لرستان مستعد حرکت است، توسعه دانش باید در لرستان محور و بنیان فعالیت ها باشد.

وی بیان کرد: استان لرستان با همت نیروهای انسانی متخصص می تواند توسعه و پیشرفت داشته باشد، با نیروی انسانی متخصص در لرستان حرکت فزاینده تر خواهد بود، مدیریت و نظم می تواند مواهب را تجمیع کند و باعث پیشرفت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله مبلغی نماینده مردم لرستان در خبرگان رهبری روز شنبه در جریان سفر به بروجرد  از دانشکده دندانپزشکی و کلینیک بیماران خاص دانشگاه آزاد بروجرد بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار