مدیرعامل شرکت گاز استان:
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در این استان تا پایان شهریور ماه امسال گازرسانی می‌شوند.
کد خبر: ۹۷۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 18 July 2021

به گزارش تابناک لرستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان ، "کرم گودرزی" در بازدید از پروژه گازرسانی به محورهای تشکن و شاهیوند شهرستان چگنی اظهار داشت: علیرغم محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس کرونا با تلاش شبانه روزی همکاران، مشاورین و پیمانکاران اجرایی در شش ماهه اول سال ۶۵ روستا و ۱۰۰ واحد تولیدی صنعتی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند. 

وی افزود: از این تعداد هشت روستا در شهرستان چگنی ، سه روستا در پلدختر ، یک روستا در شهرستان الشتر، ۱۶ روستا در الیگودرز ، هفت روستا در دورود، پنج روستا در بروجرد ،هفت روستا در خرم آباد و ۱۸ روستا در شهرستان دلفان قرار دارند.
گودرزی اظهار کرد: گازرسانی به صنایع جز اولویت های شرکت گاز استان بوده و علاوه بر گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر ، کوهدشت و چمن سلطان الیگودرز با گازدار شدن ۱۰۰ واحد صنعتی ، کشاورزی و تولیدی در استان ضریب گازرسانی به صنایع مصوبه شورای اقتصاد به ۸۶ درصد افزایش می‌یابد . 
وی یادآور شد: حفاظت از محیط زیست یکی از ارزش های بنیادین حاکم بر فعالیت های شرکت گاز استان لرستان بوده و با توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های به مراتب آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر لرستان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گاز در این استان ۹۹.۹ درصد می‌باشد.

وی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند افزود: همچنین یکهزار و ۹۰۶ روستای این استان گازرسانی شده و عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای دیگر نیز درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۳۲ روستای لرستان طی فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم گازرسانی شده است ادامه‌ داد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود. 

گودرزی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار واحد صنعتی، تولیدی لرستان نیز از نعمت گاز برخوردار هستند که یکهزار و ۷۴۶ واحد آن در دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار