مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد:
مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد گفت: هفت روستای این شهرستان در سال جاری به دلیل کاهش منابع ابی زیر زمینی با تانکر آبرسانی می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲ 18 July 2021

حبیب الله حدادی روز یکشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه  افزود: روستاهای تپه مولا، کمره علیا و ملک اباد بخش مرکزی بروجرد از جمله این روستاها است.

وی اظهار داشت: مشکل کمبود آب این روستاها روزانه توسط تانکرهای ۱۲هزار لیتری در ۲ مرحله در شبانه روز انجام می‌شود.
مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد بیان کرد: از مجموع ۲۰۵ روستای این شهرستان ۱۴۵ روستا تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب است.

حدادی افزود: از ابن تعداد روستا در۲ بخش مرکزی و اشترینان ۶۰ روستا تحت پوشش شرکت نبوده و آب شرب مورد نیاز آنها از طریق شبکه های محلی تامین می شود.
وی اظهار داشت: در سال‌های گذشته کارها و اقدامات گسترده ای در جهت توسعه زیرساخت های شبکه آب روستایی انجام شده که کافی نبوده و باید بیش از گذشته در این راستا گام برداشته شود.
مدیر شرکت آب و فاضلاب بروجرد اضافه کرد: شبکه اصلی فاضلاب شهری شهرستان ۷۲۰ کلیومتر است و تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر آن معادل ۸۰ درصد لوله‎ کشی و لوله ‎گذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۳ هزار انشعاب فاضلاب در بروجرد واگذار شده است، ادامه داد: مجموع مشترکان آب خانگی شهرستان بروجرد را ۱۵۵ هزار مشترک شهری و روستایی است و تاکنون از این تعداد ۳۴ هزار مشترک به شبکه فاضلاب متصل شده اند.

وی اظهار داشت: کاهش بارندگی در سال‌های اخیر و افزایش برداشت از آب‌های زیرزمینی در بخش کشاورزی موجب افت فشار اب در این روستاها شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار