معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد:
معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: واکسن کرونا برای ۲۲ هزار و ۷۰۰ شهروند این شهرستان براساس اولویت بندی مشخص تزریق شد.
کد خبر: ۹۷۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 20 July 2021
واکسن کرونا برای ۲۲ هزار و ۷۰۰ شهروند بروجردی تزریق شد

به گزارش تابناک لرستان شهرام ممدوحی روز سه‌شنبه در گفت و گو با اهالی رسانه  افزود: واکسیناسیون انجام شده براساس اولویت بیماران خاص، کادر درمان، و گروه‌های سنی مشخص در حال انجام است.

وی با ابراز نگرانی از تداوم افزایش موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان بیان کرد: در حال حاضر شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد و ۹۲ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان ایت‌الله العظمی بروجردی(ره) بستری هستند که از این تعداد چهار نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و یک نفر به دستگاه وصل است.

معاون شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: واکسیناسیون در شهرستان با حداکثر ظرفیت در حال انجام است و باید ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند که آمار مبتلا و فوتی‌های روزانه کم شود.

ممدوحی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۰۵ نفر در بروجرد بر اثر کرونا فوت کرده و ۸۰۳ هزار و ۸۴۹ نفر به صورت تلفنی و حضوری ویزیت شده‌اند.

وی تصریح کرد: از این میزان ۵۸ هزار و ۲۹۸ مورد مشکوک بوده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۱۷۲ نفر جواب تست آنها مثبت شده است.

ممدوحی اضافه کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در این شهرستان کمتر از ۴۰ درصد است که با توجه به وضعیت قرمز کرونا انتظار می‌رود شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار