نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور است و همدلی بین مردم است که این توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۸۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ 21 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار داشت: استکبار جهانی قصد دارد ملت را در مقابل نظام قرار دهد، همچنین مانع پیشرفت کشور شود و اقتصاد کشور را به فروپاشی برساند اما راه پیروزی اتکا به نیروهای داخلی است و رفع مشکل معیشتی مردم با مهار گرانی ممکن است.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: دستگاه‌های مربوطه باید در این ایام پای کار آمده و مانع احتکار اجناس شوند، تا دولت سیزدهم بر سر کار نیامده هیچ کمیته یا شورایی حق هیچگونه اقدامی در خصوص تصمیم گیری در راستای قیمت ها نکند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: کشوری که تولید کننده سیمان است قابل قبول نیست که با قطعی برق با افزایش قیمت‌ این محصول روبرو شویم، اگر انبارها رسیدگی شود قطعاً با احتکار این محصول روبرو خواهیم شد.

وی بیان کرد: مردم به دلیل اعتقاد به مقام معظم رهبری هوشیارانه عمل خواهند کرد و در مقابل بی‌نظمی می ایستند چراکه در کشور ما بی نظمی جایی ندارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: دهه دوم ذی‌الحجه دهه امامت و ولایت است، هیچ چیزی در جایگاه و منزلت با این ۲ قابل مقایسه نیست، تضمین کننده احکام الهی است و این احکام با امامت و ولایت تحقق پیدا می‌کند همچنین برنامه‌های مناسب این هفته درنظر گرفته شده و با هدف فرهنگ سازی بین جوانان اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار