رئیس اداره منابع آب شهرستان سلسله گفت: چهار دستگاه موتور تلمبه غیرمجاز از افرادی که بدون اخذ مجوز مبادرت به کشت برنج در منطقه "کاکارضا" کرده بودند، توقیف شد.
کد خبر: ۹۸۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ 21 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، "ذبیح جودکی" روز چهارشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی و اخذ دستور  قضایی مبادرت به جمع آوری و توقیف چهار دستگاه موتور تلمبه غیرمجاز در محل "سراب چولان آبی" کاکارضا که بصورت غیرقانونی نصب شده و از سراب فوق بدون رعایت حقوق حقابه برای مصرف کشاورزی و مشروب نمودن کشت برنج استفاده میشد، کردند.

وی افزود: در صورت عدم استفاده بهینه و درست از منابع آب سطحی و زیر زمینی در ماه آینده شاهد خشک شدن رودخانه ها در مقاطع خروجی شهرستان خواهیم بود.
به گفته وی نصب کنتور هوشمند بر روی چاههای کشاورزی در ماه اخیر شروع شده و در ماه آینده تمامی چاههایی که دارای اضافه برداشت باشند، مجهز به کنتور هوشمند خواهد شد.
جودکی افزود: با تشکیل کارگروه جهاد کشاورزی و منابع آب نسبت به شناسایی افرادی که مبادرت به کاشت برنج و نصب موتور تلمبه غیر مجاز نموده اقدام و جمع آوری موتور تلمبه های غیر مجاز شروع شده و تا اواسط ماه آینده تمامی موتور تلمبه های غیر مجاز با اخذ دستور ازدستگاه محترم قضایی جمع آوری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار