نماینده اسبق بروجرد:
نمانیده اسبق مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام دارند و باید مسئولان با کار جهادی و شبانه روزی مشکلات آنان را رفع کنند.
کد خبر: ۹۸۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 23 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، "بهرام بیرانوند" روز جمعه در گفت و گو با اهالی رسانه  افزود: خوزستان سرزمین پربرکت با مردمانی خوب که حق عظیمی بر گردن ایران بزرگ دارند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مردم خوزستان متحمل سختیهای بزرگی شده اند و امیدواریم که یک اتفاق دوسویه رخ دهد از یک طرف تلاش مسئولان برای حل مشکلات بیشتر شود و از سوی دیگر مردم صبوری کنند تا مسئولان مشکلات را رفع کنند.

نماینده سابق مجلس گفت: قطعا با صبری که از مردم خوزستان سراغ داریم  و تلاش مضاعف مسئولان، خوزستان از این مرحله دشوار عبور خواهد کرد.

بیرانوند افزود: هم اکنون یک دوران خشکسالی را طی می کنیم و میزان نزولات جوی به شدت کم شده است ، درچند سال گذشته فراوانی آب و سیلاب باعث مشکلاتی در خوزستان شده است و اولین بار است که با مشکل بی آب خوزستان روبرو هستیم.

وی اظهار داشت: در شرق استان خوزستان و در حوزه آبریز دز و کارون مشکلات کمتری وجود دارد و مشکل در حوزه آبریز کرخه است که آورد رودخانه ها و ذخیره سدها کم شده است.

وی بیان کرد: از قبل تمهیداتی اندیشیده شده است، یکی از بزرگترین سدهای خاکی سد کرخه است که گنجایش 6 میلیارد متر مکعب آب دارد اگر آب قابل توجهی پست سد کرخه باشد می تواند صدها هزار هکتار زمین های نوبنیاد را مشروب کند.

بیرانوند افزود: مطمئنا کسی راضی به بروز این مشکلات در خوزستان نیست،  برادران و خواهران ما در خوزستان هستند و اینها عائله های نظام هستند و انتظار داریم که مسئولان تلاش مضاعف کنند تا این مشکل خوزستان حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار