نماینده ولی فقیه در لرستان
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: جامعه کنونی بیش از گذشته نیازمند استحکام و پیوند درونی است که جوانان می‌توانند با امر ازدواج در این راستا تاثیرگذار باشند.
کد خبر: ۹۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 29 July 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز چهارشنبه در آیین رزمایش احسانه اظهار کرد: فراهم کردن شرایط ازدواج بین جوانان الطاف الهی را به دنبال دارد و اکنون جامعه بیش از گذشته نیازمند استحکام است.

وی با بیان اینکه ازدواج پیوندها را مستحکم و دوستی ها را بیشتر می‌کند تصریح کرد: نباید در زندگی مشترک مساله ای را از همسر پنهان کرد چراکه یک رابطه آشکار با همسر، موجب تقویت روابط می شود بنابراین انتظار می رود جوانان به این جایگاه برسند.

وی اظهار کرد: ازدواج یک امر انسانی است و در ادیان آسمانی به آن تاکید فراوان شده است که باتوجه به مشکلات جامعه، به انجام ازدواج آسان از سوی خانواده‌ها تاکید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان نیز گفت: شرایط ازدواج آسان باید در جامعه فراهم شود و علاوه بر آن زوجین جوان نیز سطح انتظارات خود را محدود کنند.

اسد عبدالهی اظهار کرد: یکی از مراحل مهم و حساس زندگی انسان انتخاب همسر و ازدواج است و به‌لحاظ دیدگاه های علمی و باورهای دینی، ازدواج بر اساس نیازهای جسمی و تربیت فرزند صورت می‌گیرد. ‌

وی با تاکید بر اینکه همسانی اجتماعی زوجین از شرایط یک ازدواج موفق است بیان کرد: بیشترین مشکلات، سال‌های اول ازدواج شکل می‌گیرد.

در این آیین ۱۱۴ سری جهیزیه و کمک جهیزیه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لرستان به زوج های جوان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار