نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت:خبرنگاران واقعیت ها را منعکس می‌کنند و به دنبال آگاهی بخشی به جامعه هستند.
کد خبر: ۹۸۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 08 August 2021

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز یکشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدا بمناسبت روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خبرنگار شهید صارمی و حیدریان اظهار کرد: دنیا بدون خبرنگاران تیره و تار است چراکه اگر آنها نبودند واقعیت ها منعکس نمی‌شود، اصحاب رسانه به دنبال چرایی و چگونگی، تجزیه و تحلیل و رسیدن به حق هستند و می‌خواهند با سرعت و دقت تمام زوایا به جامعه منعکس کنند.

وی با اشاره به اینکه افرادی هستند که در این مسیر مخالف هستند چرا که منافع آنها در خطر است افزود: خبرنگاری امری مسوولیت‌آور و سخت است و اگر به پیشینه استان بازگردیم خواهیم دید که رسانه‌ها برخی از واقعیت را منعکس کرده اند اما گوش شنوایی وجود نداشته است.

وی بیان کرد: اکنون با آغاز به کار دولت سیزدهم باید اقدامات موثری صورت گیرد، اگر کشور به تحول نیاز دارد استان لرستان به جهش نیاز دارد تا عقب ماندگی جبران شود.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: افق استان برای ما روشن است و با همیاری، دقت‌نظر و آگاهی بخشی از سوی خبرنگاران توسعه شکل می‌گیرد. وضعیت موجود رضایت بخش نیست و باید به گونه ای عمل کنیم تا استان به ارتقای فرهنگی و اقتصادی رشد کند و این موضوع مسوولیت خبرنگاران را افزایش می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: استان لرستان چند برابر ظرفیت مجموعه کشت و صنعت پتانسیل دارد که امیدواریم با استفاده از برترین تجهیزات و امکانات و تکنولوژی بیکاری در لرستان برطرف شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار