مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: برنامه‌های مختلف مراکز فرهنگی، هنری و ادبی مراکز این کانون برای دهه اول محرم آغاز شد.
کد خبر: ۹۸۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۷ 10 August 2021

به گزارش تابناک لرستان "محمدجواد محمدی" روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: نهضت حسینی، کودکان کربلا و فرهنگ عاشورایی را باید با استفاده از واسطه های تربیتی مانند کتاب خوانی، نقاشی، پرده خوانی، قصه گویی، نمایش، شعر و داستان به کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

وی افزود:  به همین منظور کانون پرورش فکری لرستان طی برگزاری چند جلسه، برنامه های مختلف و متنوعی را برای اجرا در ایام سوگواری امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان پیش بینی کرده است.

وی اضافه کرد: به مناسبت ایام سوگواری سالار شهدا امام حسین(ع) مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا و جهت حفظ سلامت کودکان و نوجوانان، پیام های عاشورایی را با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی، به صورت مجازی انتقال می دهند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: در این راستا برنامه های پادکست قصه گویی، پرده خوانی وقایع کربلا، مداحی و نوحه سرایی، سرود، نمایش عروسکی، نمایشگاه های نقاشی، عکس، خوشنویسی، دکلمه شعرهای عاشورایی و دلنوشته به صورت مجازی اجرا می شود.

بیش از ۴۰ هزار کودک و نوجوان لرستانی در ۱۷ مرکز ثابت، هفت مرکز سیار روستایی و شهری و ۲ کتابخانه پستی کانون پرورش فکری فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار