رییس گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۴۶۰ هزار و ۷۸۴ دز واکسن کرونا تاکنون وارد این استان و ۳۹۳ هزار و ۶۲۸ دز آن برای گروه‌های هدف تزریق شده است
کد خبر: ۹۸۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 15 August 2021

به گزارش تابناک لرستان،" حمید مخیری " روز یکشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه بیان کرد: امروز نیز ۳۵ هزار دز واکسن کرونا وارد استان شده است که برای تکمیل واکسیناسیون کارکنان اداراتی که در اولویت قرار دارند و گروه های سنی هدف، تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متولدین سال ۱۳۵۰ به پایین گروه های هدف واکسیناسیون کرونا هستند اظهار داشت: اکنون ۹۲.۴ واکسن های وارد شده به لرستان، تزریق شده است و ۲۵.۲ درصد گروه‌های هدف استان واکسینه شده اند.

مخیری افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با مشارکت سپاه و سایر نهادهای نظامی و انتظامی استان را در تسریع این اقدام موثر دانست و بیان کرد: با روند کنونی ارسال محموله‌های واکسن از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اقدامات استانی، تا پایان تابستان جاری جمعیت قابل توجهی از افراد جامعه واکسینه خواهند شد.

وی ادامه داد: روزانه حدود ۱۰ هزار دز واکسن در لرستان تزریق می شود.

تعداد  مبتلایان کرونا در لرستان به ۱۴۶ هزار و ۱۱۱ و شمار قربانیان به ۲ هزار و ۵۹ نفر رسیده است.

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار