مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره) لرستان گفت: ۸۲ هزار وعده غذای گرم آماده شده در ۱۱۰ آشپزخانه طرح اطعام حسینی از ابتدای محرم تاکنون بین نیازمندان استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۸۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 16 August 2021

به گزارش تابناک لرستان"جلال شیخ پور" یکشنبه شب با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: در طرح اطعام حسینی با ایجاد آشپزخانه ها،غذای نذری طبخ و بین نیازمندان استان توزیع می شود و تاکنون بیش از ۱۱۰آشپزخانه با همت دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان راه اندازی شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در طرح احسان حسینی نیز تا کنون بیش از ۱۲هزار بسته معیشتی و بیش از ۷ هزار و ۵۰۰بسته بهداشتی تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: طرح اطعام و احسان حسینی به‌منظور کمک به نیازمندان و جمع‌آوری نذورات مردمی از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در استان اجرا  و پیش بینی می‌شود در این راستا ۳۲۰ هزار وعده غذای گرم، ۱۵ هزار سبد بهداشتی و ۳۴ هزار سبد غذایی بین نیازمندان استان توزیع شود.

وی گفت: خیران می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۹۵ و شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* نسبت به اهدای کمک‌های خود به نیازمندان اقدام کنند.

۱۰۴ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار