مدیرکل ورزش و جوانان لرستان
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: حمید سجادی گزینه پیشنهادی وزارت متبوع از سوی رییس جمهوری، تخصص کافی برای برطرف کردن موانع موجود را دارد.
کد خبر: ۹۸۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 16 August 2021

به گزارش تابناک لرستان حشمت الله امان‌ الهی روز یکشنبه در گفت و گو بااهالی رسانه  اظهار کرد: امید است سجادی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد چرا که نظر ما به عنوان یک کارشناس ورزشی این است که تجربه و تخصص کافی را دارد.

وی افزود: جامعه ورزش نیز معتقد است باید در هر پستی از این وزارتخانه افرادی از جنس ورزش در راس کار قرار گیرند و سجادی نیز فردی است که قهرمان ملی کشور بوده است، تجربه حضور در المپیک را دارد و در بازی‌های آسیایی عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: سجادی چندین سابقه مدیریتی در حوزه ورزش دارد و گزینه مناسبی است که امیدواریم از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد بگیرد و بتواند جامعه ورزش را نسبت به شرایط موجود موفق و متحول تر کند.

امان الهی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با راهکارهای ورزش آشنا است و چالش ها را به خوبی مدیریت می‌کند چرا که تجربه کافی دارد و  امید می رود با حضور او در راس این وزارتخانه، موانع برطرف شود.

وی با بیان اینکه سجادی از تحصیل کرده‌های حوزه ورزش است تصریح کرد: رشته تخصصی او سه هزار متر بامانع بود که مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۱ کوالالامپور، چهار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک را کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: سجادی در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون همراه با حسین شایان و در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا تنها نماینده دو و میدانی ایران بود،در المپیک بارسلون در رشته پنج هزار متر زمان ۱۴ دقیقه و چهار ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه و در سه هزار متر با مانع، عملکرد هشت دقیقه و ۳۶ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه را به جا گذاشت.

امان الهی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در المپیک آتلانتا در دو ۱۰ هزار متر شرکت و با زمان ۲۹ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۴۰ صدم ثانیه رکورد جدیدی را برای ایران ثبت کرد، همچنین در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۴ هیروشیما در رشته های یکهزار و ۵۰۰ متر و سه هزار متر بامانع شرکت کرد و در هر ۲ ماده به مقام چهارم رسید.

رییس‌جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار