استاندار لرستان گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان تمامی تجهیزات و امکانات برای مهار بیماری کرونا اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۸۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ 17 August 2021

به گزارش تابناک لرستان سید موسی خادمی روز دوشنبه در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، دستگاه های اجرایی استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز را برای مهار بیماری فراهم نموده و به موازات آن نیروی انتظامی استان نیز طبق دستورالعمل ابلاغی از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می کند. 

وی افزود: با در نظر گرفتن اعلام تعطیلی در کشور تا شنبه آینده تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های استان در این مدت فعالیت نخواهند داشت اما مراکز درمانی و دستگاه های خدمات رسان کمافی السابق ادامه فعالیت خواهند کرد.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان ادامه داد: در حال حاضر در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به لحاظ تجهیزات، دارو و تخت مشکلی وجود ندارد اما اگر روند ابتلا به بیماری صعودی باشد شرایط برای ارائه خدمات به بیماران سخت تر خواهد شد و امکانات موجود پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نخواهد بود . 

خادمی گفت: به منظور جلوگیری از ورود به شرایط دشوارتر، هم استانی های محترم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از حضور در تجمعات و استفاده از ماسک اقدام کنند تا بتوانیم با مهار بیماری به سمت شرایط بهتری پیش رویم .

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار