نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: وزرای پیشنهادی دولت انقلابی، باید شرایط لازم را برای تحول و رونق کشور داشته باشند.
کد خبر: ۹۸۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 20 August 2021

به گزارش تابناک حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهار کرد: رییس‌ جمهوری به عنوان نماد تفکر انقلابی، اسامی وزرای پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی ارایه داده است و  افرادیکه که به عنوان وزیر در دولت انقلابی بکار گرفته خواهند شد باید واجد شرایط باشند تا تحول مدنظر ریاست‌جمهوری را برآورده کنند.

وی افزود: امیدواریم اقدامات در لرستان توسط دولت سیزدهم موجب رسیدن به نقطه مطلوب شود و افرادی که در این استان منصوب می شوند باید الزامات لازم را برای ایجاد تحول داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد در بخشی دیگر از خطبه های خود گفت: افراد قانون شکن و ضد امنیت مردم اقدام به سرقت مسلحانه در شهرهای مختلف استان کرده اند که توسط نیروی انتظامی و با همکاری نیروهای امنیتی دستگیر شدند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان کرد: صرف نظر از ریشه این سرقت ها، نباید به واسطه هر امری امنیت مردم را برهم زد، همچنین اقتدار و اعمال قانون بهترین عملکرد است و باید بگونه ای باشد که عبرتی برای دیگران شود.

وی ادامه داد: سارقان باید احساس کنند که اشد مجازات در انتظار آنان است هرچند که در برخی موارد اصلاح قوانین موجب بازدارندگی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: مراسم دهه اول محرم با شکوه برگزار شد و آیین های لرستان مورد توجه داخل و خارج کشور قرار گرفته است، همچنین برگزاری مراسم مذهبی که با شعور و شور مردم همراه بود موجب معرفی یزدیان زمانه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز ولادت شیخ الرییس ابن سینا و تبریک روز پزشک بیان کرد: همه باید از پزشکان و تیم همراه آنان تشکر کنند چراکه پیشگیری از امراض و درمان و تسکین بیماران از وظایف این قشر می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین به یازدهم محرم روز اسرا و مفقودین اشاره کرد و گفت: مسلمین حتی اگر در بند باشند اما با اعتقاد خود برای کشور فداکاری می کنند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت نیز اضافه کرد: امیدواریم اقدامات دولت سیزدهم موجب شیرین کامی و توسعه زندگی مردم شود و از افرادیکه که در طول دولت‌های گذشته برای خدمت تلاش کردند تشکر می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار