سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان گفت: ثبت یک عکس می‌تواند زمینه پیشرفت و توسعه جامعه را به همراه داشته باشد بنابراین فعالیت عکاسان در رشد همه جانبه تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۸۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹ 23 August 2021

به گزارش تابناک لرستان سید عیسی سهرابی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با عکاسان استان به مناسبت روز عکاس اظهار کرد: همانطور که دیدیم در سیل پلدختر بسیاری از عکاسان با ثبت تصاویر خود از مناطق سیلزده موجب امداد رسانی به مردم این شهرستان شدند.

وی افزود: عکاسی، هنر تاثیرگذاری است به طوریکه گاهی تک عکس های یک عکاس می تواند موجب دگرگونی در جامعه شود.

وی ادامه داد: ثبت تصاویری که موجب روند رو به رشد جامعه می‌شود، نیاز دنیای امروز است چراکه در برخی مواقع تاثیر یک عکس بسیار بالاتر از حضور میدانی برخی مدیران می‌باشد.

سهرابی ادامه داد: می توان از ظرفیت اساتید حوزه عکس برای یادگیری هرچه بهتر علاقه مندان به این رشته استفاده کرد و برگزاری جشنواره های مختلف عکاسی زمینه پیشرفت عکاسان استان را فراهم می‌کند.

وی همچنین به در پیش بودن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: ۱۹ ماه گذشته آموزش حضوری مدارس تعطیل بوده است و طبق جمع بندی ستاد ملی کرونا برای سال تحصیلی پیش رو نیز، اصل بر بازگشایی مدارس می‌باشد اما در مجموع باید شرایط در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: نقش رسانه ها در فرآیند تعلیم و تربیت همزمان با دوران کرونا تاثیرگذار است و با آگاهی بخشی در این زمینه موجب توسعه علم و رشد تحصیلی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار