رییس مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ورود خودرو با پلاک غیربومی به این استان در تعطیلات ۶ روزه ۲۴ مرداد تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۳۱ مرداد، ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۸۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱ 23 August 2021

به گزارش تابناک لرستان به نقل از ایرنا "فریدون فرشاد" شامگاه یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: از ۲۴ مرداد تا ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، تعداد ۱۶۲ هزار و ۲۸۷ وسیله نقلیه به استان وارد شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۴۸ درصد کاهش همراه بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به تصمیم دولت مبنی بر محدودیت تردد بین استانی و با اعمال این محدودیت در ورودی شهرهای استان، از ۲۴ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، تردد یک میلیون و ۷۸۳هزار و ۲۱۳ وسیله نقلیه توسط دستگاه های ترددشمار جاده ای لرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش نشان می دهد. 

وی گفت: همچنین از ۲۴ مرداد تا ظهر یکشنبه ۳۱ مرداد ماه، میزان تردد خروجی از محورهای استان ۱۸۲ هزار و ۵۴۴ وسیله نقلیه بوده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۴۰درصد کاهش داشته است.

اکنون شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، خرم‌آباد، پلدختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و بروجرد در وضعیت قرمز و رومشگان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار