نماینده سلسله و دلفان:
نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه پیشنهادی دولت ترکیبی از تخصص، جوانگرایی و انقلابی گری است و در مجموع می توان به کارکرد آن در چشم انداز آینده امیدوار بود.
کد خبر: ۹۸۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲ 24 August 2021

به نقل از ایرنا، یحیی ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی وزرای کابینه پیشنهادی افرادی با سابقه طولانی در دوره مدیریت های تخصصی هستند که کوله باری از سوابق را به همراه دارند و برخی نیز جوان و دارای معیارهای انقلابی گری هستند.

وی افزود: برخی وزرا دارای سوابق مناسب کار در وزارتخانه ها هستند و سابقه اجرایی قوی دارند و برخی نیز سابقه اجرایی ندارند اما می توان به خدمت صادقانه و متعهدانه آنها امیدوار بود.

ابراهیمی با اشاره به پیشنهاد حجت عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: وی هم در بخش اشتغال و هم در حوزه اقتصاد دارای سوابق اجرایی خوبی بوده و فردی همچون عیسی زارع پور به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوان، انقلابی، توانمند و با سابقه خوب در قوه قضاییه است که هرچند از بدنه مخابرات نیست اما امیدواریم با توجه به ویژگی هایی که دارد موفق عمل کند.

وی در خصوص رستم قاسمی وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: او به مسائل مختلف حوزه راه کاملا آشنا، دارای سابقه مدیریتی در قرارگاه سازندگی خاتم و وزارت نفت و در حوزه مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی نیز دارای تجربه است.

وی  با تاکید بر اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید دارای تجربه، تخصص و تعهد باشد ادامه داد: سابقه معاونت آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی در کارنامه بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی این وزارتخانه وجود دارد و تجارب موفق او در حوزه‌های تخصصی، کارنامه موفق وی در ایام جبهه و فعالیت به عنوان معاون بهداری کل سپاه بسیار امیدوار کننده است.

ابراهیمی تصریح کرد: عین اللهی فعالیت های تخصصی و فوق تخصصی بسیاری انجام داده، صدها مقاله منتشر کرده، به درجه استاد تمامی رسیده و سالیان بسیاری در شورای عالی تخصصی و معاونت آموزشی وزراتخانه تجارب موفقی داشته است و به همین دلیل فرد مناسبی برای فعالیت در این نهاد است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع می توان به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم برای فعالیت در راستای رفع مشکلات حوزه های مربوطه امیدوار بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار