کدام هتل را برای اقامت در تبریز انتخاب کنیم؟

کد خبر: ۱۰۱۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 20 November 2021

شهر تبریز که یکی از زیباترین و البته پاکیزه­ترین شهر‌های ایران است، سالهاست که به یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای ایرانیان تبدیل شده است. این شهر علاوه بر اینکه جاذبه ­های تاریخی فراوانی دارد، طبیعت زیبایی نیز در اطراف خود دارد که می­توانید با سفر به این شهر، از تماشای آن‌ها لذت ببرید. حال ما می­خواهیم دو تا از معروف­ترین هتل­های شهر تبریز را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید سفری به این شهر شمال غربی کشورمان داشته باشید و چند روزی را در آن اقامت کنید، این هتل­ها را نیز در گزینه­هایتان بررسی نمایید. در نهایت به شما می­گوییم که چطور می­توانید هر یک از این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

کدام هتل را برای اقامت در تبریز انتخاب کنیم؟

هتل لاله پارک

یکی از معروف­ترین هتل­ های شهر تبریز که جزو هتل­های نوساز این شهر نیز می­باشد، هتل لاله پارک تبریز است. لاله پارک، یکی از هتل­های ۵ ستاره تبریز است که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در ۱۴ طبقه مجموعا ۲۲۰ اتاق و سوئیت دارد. این هتل در محدوده شرقی تبریز و در ابتدای بلوار پاسداران ساخته شده و دقیقا کنار مرکز خرید لاله پارک قرار دارد. از امکانات تفریحی هتل لاله پارک می­توان به استخر و سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، حمام سنتی، ماساژ و اسپا اشاره کرد. این هتل رستوران و البته ۲ کافی شاپ نیز دارد و می­توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در این هتل میل کنید.

هتل شهریار

یکی دیگر از هتل­های ۵ ستاره شهر تبریز که همیشه مورد استقبال مسافران این شهر بوده است،‌ هتل شهریار تبریز می­باشد. هتل شهریار که در سال ۱۳۸۶ ساخته شد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت، ۱۰ طبقه و کلا ۲۰۰ اتاق برای میزبانی از مسافرانش دارد. این هتل در ابتدای خیابان ائل گلی در جنوب شرقی تبریز ساخته شده و فاصله آن با پارک ائل گلی حدود ۷ کیلومتر است. هتل شهریار سه رستوران به نام­های کاکتوس، چشم انداز و رز دارد و البته در کنار این سه رستوران با منوهای متنوع، یک کافی شاپ به نام شهریار نیز دارد. از امکانات تفریحی هتل نیز می­توان به استخر و سونا و جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کرد.

رزرو هتل در تبریز

برای رزرو هر یک از هتل های تبریز با بهترین قیمت و در سریع­ترین زمان، کافیست سری به سایت اسنپ تریپ بزنید. شما می­توانید با جستجوی نام تبریز در قسمت هتل سایت اسنپ تریپ و تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن، لیست پیشنهادی اسنپ تریپ از هتل­های تبریز را دریافت نموده و بررسی نمایید. سپس با مقایسه امکانات، موقعیت مکانی و هزینه اتاق­های هر هتل، می­توانید هتل مورد نظر را انتخاب نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار