کشف 300 کیلو تریاک در ورودی شیراز

فرمانده انتظامی استان از توقیف ۲ دستگاه خودرو توسط مأموران انتظامی شهرستان شیراز و کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 19 December 2021

تابناک فارس به نقل از پلیس فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از ورودی‌های شهر شیراز، به 2 دستگاه اتوبوس و کامیون مشکوک و آن‌ها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران انتظامی شهرستان شیراز از این دو خودرو، 300 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه 5 متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس ضمن هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ، تأکید کرد: پلیس در راستای شناسایی و دستگیری اینگونه افراد قانونی و قاطعانه عمل کرده و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

سردار رهام‌بخش حبیبی در ادامه بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی در امر خرید و فروش قرص‌های روانگردان در سطح شهرستان ممسنی فعالیت دارد که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد مذکور را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی 2 هزار و 500 عدد انواع قرص‌های روانگردان کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار