آمادگی اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از آمادگی شهرداری اصفهان برای برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان همچون سال‌های گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ 18 June 2022

سید علی معرک‌نژاد گفت: شعار این دوره مدیریت شهری اصفهان «اصفهان من، شهر زندگی» است و رویدادهایی همچون جشنواره بین‌المللیِ فیلم‌های کودکان و نوجوانان که شور و نشاط را به عرصه شهر می‌کشانند، به ‌طور کامل مورد استقبال مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی به اعلام آمادگی این شهر به سازمان سینمایی و بنیاد سینمایی فارابی برای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: از گذشته، هیئت دولت مصوبه‌ای داشت که این جشنواره همه ساله در اصفهان برگزار شود و بر اساس این مصوبه، تفاهم‌نامه پیشنهادی شهرداری اصفهان نیز برای ریاست سازمان سینمایی کشور ارسال شده، اما هنوز پاسخی داده نشده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نیز در اصفهان آماده آغاز به کار است، اما بنیاد سینمایی فارابی، مشکلات مالی و کمبود تعداد فیلم‌های اختصاصیِ کودکان و نوجوانان را از جمله مشکلات خود در برگزاری این دوره عنوان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار