قتل به خاطر 110 گرم طلا

فرمانده انتظامی مهر گفت: قاتلي كه به خاطر سرقت طلا، پیرزني را در بخش اسیر اين شهرستان به فتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 24 October 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه: بهادر رزمجوئی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در بیستم مهرماه سال جاري در بخش اسیر شهرستان مهر، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند كه فردي ناشناس از طريق ديوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلاجات، ضمن وارد كردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان وي، مقتول را با دست خفه و متواري شده است.

فرمانده انتظامی مهر ادامه داد: تحقیقات تخصصي پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به صورت ويژه آغاز و سرانجام مشخص شد قاتل به یکی از شهرستانهای استان خراسان رضوی متواری شده است

رزمجوئی ادامه داد: مأموران با اخذ نیابت قضائی به محل اختفای متهم )شهرستان قوچان(عزیمت و با همکاری مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان طی یک عملیات ضربتی قاتل 54 ساله ر ا دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را سرقت طلاجات مقتول عنوان کرد، اظهار داشت: در بازرسي از مخفیگاه قاتل 110 گرم طلاي مسروقه متعلق به مقتول کشف شد.

اين مقام انتظامي ضمن ابراز تاسف از وقوع چنین حوادث تلخ و ناگوار، خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضا با افراد هنجارشکن برخورد قانونی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار