عضو هیئت رییسه مجلس در گفت‌وگو با تابناک:

رژیم صهیونیستی متوجه زبانی به غیر از زبان زور نیست/ مقاومت یک اندیشه است، یک نفر نیست

گروه استان‌ها- عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در طول یک سال گذشته نشان داده، به هیچ گونه متوجه زبانی به غیر از زبان خودش که زبان جنگ و زور است، نیست!
کد خبر: ۱۱۸۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 29 September 2024

رژیم صهیونیستی متوجه زبانی به غیر از زبان زور نیست/ مقاومت یک اندیشه است، یک نفر نیست

روح الله متفکر آزاد در گفت‌گو با تابناک آذربایجان شرقی، ضمن تسلیت شهادت شهید نصرالله به مسلمانان و مردم آزادی‌خواه جهان گفت: تلاش برخی کشورها، چون مصر و قطر و… برای گفت‌گو و پایان جنایات این رژیم علیه مردم بی دفاع غزه کارساز نبود، چون هیچ ادبیاتی با وجه تفاهم برای این رژیم قابل تصور نیست، تنها زبانی که متوجه می‌شود زبان زور است.

وی ادامه داد: این رژیم بار‌ها ثابت کرده در مسیر رسیدن به اهداف نامشروع خود از هیچ عمل غیر اخلاقی و غیر انسانی دریغ نمی‌کند.

 وی با بیان اینکه ذات پلید رژیم صهیونیستی اسرائیل، گمان می‌کند به توفیق دست یافته، اما در واقع خبط بزرگی انجام داده است، گفت: از این رژیم توقع نداشته باشید که برای رسیدن به اهداف کثیف خود، ۶ ساختمان را با خاک یکسان نکند و با به شهادت رساندن شهید نصرالله گمان نکند که می‌تواند مسیر مقاومت را متوقف کند.

متفکر آزاد افزود: چنین حرکات ددمنشانه‌ای از رژیمی که در یک سال گذشته، ۴۲ هزار زن و کودک، پیر و جوان و بیگناه را شهید کرده است، بعید و دور از انتظار نیست.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سید حسن نصرالله را شهید کردند، با تفکر مقاومت چه خواهند کرد، گفت: مقاومت یک اندیشه است، یک تفکر است، یک ایدئولوژی است، مقاومت یک نفر نیست، سید حسن نصرالله عزیز در طول سال‌های مبارزه خود در جبهه حق علیه باطل، هزاران سید حسن تربیت کرده است.

 وی یادآور شد: به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی الان احساس برتری دارد، اما به زعم بنده، چنین حرکاتی نشان از این دارد که این رژیم در حال خفه شدن و دست و پا زدن در جنگی ست که آبروی نداشته اش را هم به باد داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت شهید نصرالله، قواعد بازی بین الملل را تغییر و منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا را دچار تحولات استراتژیک خواهد کرد. این تغییرات استراتژیک به نفع رژیم صهیونیستی نبوده و به نفع جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/ ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار