رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت و حضور بیش از ۳۰ سال سیدحسن نصرالله در جبهه مقاومت

گروه استان‌ها-رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی استان کرمانشاه گفت: سید حسن نصرالله بیش از ۳۰ سال در جبهه مقاومت حضور داشتند و برای خط مقاومت زحمت کشیدند.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 29 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نجف‌علی کرمی در اجلاسیه شهدای اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که امروز یکشنبه (هشتم مهرماه) در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا جبهه مقاومت، سردار سلیمانی و ۲۵۴ شهید اصناف استان کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره بزرگ ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه که در مهرماه سال جاری برگزار شد تمام اقشار اجلاسیه‌هایشان را برگزار کردند و امروز این توفیق نصیب ما شد که اجلاسیه ۲۵۴ شهید والا مقام بسیج اصناف را برگزار کنیم.
 
وی افزود: همانگونه که مستحضر هستید دیروز قضیه جبهه مقاومت و شهادت سردار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله را داشتیم که به دست استکبار جهانی و مخصوصاً اسرائیل این شهید و فرماندهان جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 
 
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی استان کرمانشاه تصریح کرد: همه می‌دانید که سیدحسن نصرالله بیش از ۳۰ سال در جبهه مقاومت برای خط مقاومت زحمت کشیدند و حالا هم می‌بینیم که جبهه مقاومت قریب یک سال است که استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند که مقاومتشان را بشکنند ولی روز به روز جبهه مقاومت تقویت پیدا می‌کند و کل استکبار نتوانستند در بحث غزه که یک گروه کوچک چریکی بود خدشه‌ای وارد کنند.
 
کرمی عنوان کرد: این برهه از زمان بسیار حساس است هم برای جبهه مقاومت و هم برای نظام جمهوری اسلامی ایران، این ضایعه سخت را به همه اعضای جبهه مقاومت و همه مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم.
 
 وی ادامه داد: امروز در سراسر ایران اسلامی مراسم راهپیمایی و پشتیبانی از جبهه مقاومت و همچنین اعلام انزجار از شهادت سیدحسن نصرالله برگزار می‌شود.
 
 کرمی همچنین بیان کرد: ما هم هماهنگ با سراسر کشور و با هماهنگی رئیس اتاق اصناف  و شورای هماهنگی استان کرمانشاه، مراسمی را در مسجد جامع کرمانشاه با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌کنیم و همه با هم در این مراسم شرکت خواهیم کرد.
 
 کرمی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا در شهرستان‌ها توسط فرماندهان نواحی انجام می‌شود و لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم آنها می‌شود.
 
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار