رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در گفت‌وگو با تابناک:

ترس از استکبار هیچ‌گاه وارد جان «شهید نصرالله» نشد

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: ویروسِ ترس از طاغوت، استکبار و در یک کلام دشمنانِ اسلام و به‌ویژه اشغال‌گرانِ زبون و باند تبهکار تروریست و آدم‌کشِ صهیونی، هیچ‌گاه وارد جان سید حسن نصرالله نشد.  
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸ 29 September 2024

حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی در گفت‌وگو با تابناک قم تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله مردی دیگر از قبیلة بزرگِ نور و از اهالی «رِجَالٌ لَا تُلْهِیهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَیْعٌ عَنْ ذِکْرِ اللَّهِ» و از زمرة «فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا» بود.
وی افزود: شهید نصرالله یاری‌گر دینِ خدا و حامی مظلومان و مستضعفان و عالمی مجاهد، مؤمنی سیاست‌مدار، پارسایی زاهد، کنش‌گری بابصیرت و حکمت و متمسّک به ولایت توحیدی، احیاگر و اقامه‌کنندة دینِ خدا در جهانِ پر از تلاش و تکاپو برای حذف حقّ و حقیقتِ توحیدی از زندگی‌ها بود.
رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه شهادت اجر سال‌ها مقاومت و ایثار و مجاهدت او بود که خدا نصیبش کرد اظهارداشت: خدا به بندگانِ خوب و مخلصِ خود پاداش نیکو و بلکه نیکوترین پاداش‌ها را می‌دهد.
وی در خصوص ویژگی‌های سیدحسن نصرالله گفت: از بزرگ‌ترین ویژگی‌های ایشان که نتیجة ارتقای معنوی وجودی او و قابل مشاهده برای همه در تمامی این سال‌ها بود، این است که ویروسِ ترس از طاغوت، استکبار و در یک کلام، دشمنانِ اسلام و به‌ویژه اشغال‌گرانِ زبون و باند تبهکار تروریست و آدم‌کشِ صهیونی، هیچ‌گاه وارد جان او نشد.
لک‌زایی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: این شهید در واقع مصداق آیة شریفه «إِنَّ ٱللَّهَ یُحِبُّ ٱلَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِۦ صَفّا کَأَنَّهُم بُنیَان مَّرصُوص» قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار