به گزارش تابناک اصفهان، بانک ملی ایران جوابیه ای پیرامون انتشار خبری باعنوان «
دادن گردش حساب با 24 ساعت تاخير» به تابناک اصفهان ارسال نمود.
متن جوابیه به شرح زیر است: "احتراماً، عطف به مطلب مندرج درآن سايت خبري
محترم مورخ5/8/1394 باعنوان «دادن گردش حساب با 24 ساعت تاخير»توضيحات ذيل
ايفادميگردد.
خواهشمنداست دستورفرماييدجهت تنويرافكارعمومي،مطلب مذكوررادراسرع وقت درآن رسانه وزين درج نمايند.
«بانك ملي ايران براي اولين بار سيستم آنلاين و لحظهاي بانكداري به نام
"سيبا" را در سال 74 در كشور ارائه نموده است و طي اين سالها همسو با
تحولات عصر ديجيتال، تلاش نموده امكانات بانكداري الكترونيك خود را متناسب
با نيازهاي روز مشتريان ارتقا دهد. بر همين اساس از سال 86 نيز سامانه
بانكداري اينترنتي(سبا) توسط اين بانك با انواع خدمات بانكي الكترونيك نظير
دريافت صورتحساب اينترنتي راهاندازي شد كه جزو سامانههاي موفق در حوزه
بانكداري الكترونيك كشور محسوب مي شود. در واقع خدمات اينترنتي به عنوان
موضوع گزارش آن سايت محترم يكي از سرويسهاي ارائه شده بانك ملي ايران قبل
از سامانه مجهز سبا است كه مشتريان محترم مي توانند با استفاده از سامانه
سبا از خدماتي نظير دريافت صورتحساب لحظهاي و دورهاي به راحتي و سرعت و
بدون پرداخت هزينه بهرهمند شوند. همچنين امكان دريافت صورتحساب لحظهاي از
طريق سامانه همراه بانك، تلفن بانك و خودپرداز اين بانك نيز براي مشتريان
فراهم است. شايان ذكر است بانك ملي ايران براي ارائه خدمات الكترونيك بهينه
و متناسب با نيازهاي روز مشتريان، بزودي جديدترين و هوشمندترين سامانه
بانكداري اينترنتي را در كشور با انواع خدمات ارائه خواهد كرد.»