برگزاري ششمين دوره آموزش مدرس غواصي بين اللملي در قشم

ششمین دوره آموزش مدرس غواصی بی المللی به مدت 10 روز و با حضور 14 شرکت کننده از نقاط مختلف کشور در مدرسه غواصی قشم برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 16 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران امروز در مراسم پایانی این دوره در قشم افزود: نخستین دوره آموزش مدرس غواصی در مدرسه غواصی قشم در سال 75 آغاز شد و تا پیش از این دوره 80 نفر از شناگران کشور در این کلاس ها شرکت و کارت مدرسی معتبر مدرسی غواصی دریافت کرده اند.

علی اکبر حاجی محمدی افزود: با پایان یافتن این دوره آموزشی و ارایه گواهینامه معتبر فدراسیون به قبول شدگان، این افراد از این پس می توانند به عنوان مدرس غواصی در امر آموزش، امتحان و صدور مدرک بین المللی فعالیت کنند.

وی گفت : تاکنون حدود 300 تن از کارکنان جمعیت هلال احمر دریایی در این مدرسه آموزش های غواصی دیده اند و اکنون در مناطق مختلفی همچون دریای خزر، خلیج فارس و دیگر تفرجگاه های آبی کشور مشغول خدمات رسانی هستند.

مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران افزود : برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان آتش نشانی های کل کشور را از دیگر دستاوردهای این دوره های آموزشی اعلام کرد و گفت: بسیاری از عملیات های نجات در مناطق آبی و دریایی توسط نیروهای آموزش دیده در این کلاس ها اجرا می شود.

حاجی محمدی گفت : تربیت مدرس غواصی از میان زنان شناگر یکی دیگر از دستاوردهای دوره های غواصی این مدرسه به شمار می رود، و در ششمین دوره آموزش غواصی دو تن از شناگران برتر زن کشورمان نیز شرکت کردند و موفق به کسب کارت مدرسی معتبر غواصی شدند.

وی آموزش عملیات نجات در آب، غواصی عمیق، بیماری های غواصی، قوانین غواصی و پاک سازی محیط زیست دریایی و ساحلی را بخش هایی از دوره آموزش مدرس غواصی در قشم برشمرد.

مدرس ارشد فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور افزود : انتقال علم غواصی به نسل جوان و در کنار آن ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر یکی از دستاوردهای مهم این دوره ها به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار