اداره بهزیستی پلدختربرگزارکرد:
روزسه شنبه 18 اسفندماه نمایشگاه طرح همدلی در بهار برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی توسط اداره بهزیستی شهرستان پلدختر برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۶ 09 March 2016


به گزارش تابناک لرستان، روزسه شنبه 18 اسفندماه نمایشگاه طرح همدلی در بهار برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی توسط اداره بهزیستی شهرستان پلدختر برگزار شد.

برزو الیاس زاده سرپرست اداره بهزیستی شهرستان پلدختر در گفت وگو با خبرنگار برنا گفت :این طرح در راستای جذب مشارکت های مردمی صورت گرفته است.

وی افزود :مشارکت های مردمی یکی ازتامین کننده های سازمان بهزیستی است که از این طریق کمک های مردمی برای مدد جویان ومعلولین وآسیب دیدگان وافراد درمعرض آسیب بهزیستی جذب می شود.

الیاس زاده ادامه داد:بهزیستی شهرستان پلدختر بالغ بر 5000پرونده تحت حمایت خود داردکه جمعیت قابل توجهی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه منابع مالی بهزیستی برای تحت پوشش قرار دادن مددجویانش محدود است تصریح کرد: در این راستا پیش بینی شده است که معاونت مشارکت های مردم کمک های مردمی را جذب نماید.

الیاس زاده با اشاره به اینکه مشارکت های مردمی فقط شامل کمک های نقدی ومالی نمی شود یاد آور شد: این مشارکت ها می تواند به صورت خدماتی وغیرمالی وحتی حمایت های عاطفی وروانی باشد.


سرپرست اداره بهزیستی پلدختر بیان کرد:طرح همدلی در بهار برای اولین بار در استان لرستان به همت مدیرکل محترم بهزیستی استان لرستان جناب حیدری طراحی شده است ودرشهرستان پلدختربه تناسب برای اولین باراست که این طرح برگزار می شود.

برزو الیاس زاده در پایان از مدیران ومتنفذین شهرستان وافراد برخوردارخواست تا در این زمینه اداره بهزیستی را یاری نمایند.

گفتنی است که این مراسم با حضور نورالدین درمنان فرماندار شهرستان پلدختر برگزار شد.

خبرنگار: رضا جودکی نژاد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار