کد خبر: ۱۹۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳ 09 March 2016



به گزارش تابناک لرستان ، نورالدین درمنان فرماندار پلدختر گفت: مطالبه محوری حق شهروندان است وما وظیفه داریم امنیت روانی واجتماعی را برای مردم ایجاد کنیم .

وی که روز سه شنبه 18 اسفند ماه در نشست صیانت ازحریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی شهرستان پلدختر سخن می گفت با اشاره به رابطه بین مردم وادارات افزود:دستگاه های متولی باید وظایف خود را انجام بدهند تا مردم احساس امنیت کنند .

درمنان با بیان اینکه به عنوان خدمتگذاران مردم نباید با شهروندان ،حاکمیتی رفتار کنیم، تصریح کرد: شهروند باید در اداره ایی که ورود پیدا می کند به عنوان ارباب رجوع سرگردان نشود واین وظیفه ما است که به مطالباتش پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اینکه ارباب رجوع حق دارد هرزمان به اداره مراجعه می کند مدیر آن اداره حضور داشته باشد ، یادآوری کرد:در غیر این صورت حقوق شهروندی رعایت نمی شود.

فرماندار پلدخترهمچنین مسئله آموزش وبهره گیری از آموزه های دینی را برای ارتقای امنیت اجتماعی لازم دانست وتاکید کرد:تعامل متقابل با مردم جامعه را به سمت ارتقای حقوق شهرندی می برد.

نورالدین درمنان به شاخص های دیگر امنیت شهروندان پرداخت وگفت از نظر شخصیتی ما حق داریم در جامعه خودمان به راحتی مورد هجمه قرارنگیریم زیرا علاوه بر نقض حقوق شهروندی ،خلاف آموزه های دینی ما نیز است.

فرماندار پلدختر در پایان تاکید کرد: در باب ارتقا امنیت اجتماعی لازم است درهمه مباحثی که با این موضوع مرتبط است ورود پیدا کنیم .

خبرنگار: رضا جودکی نژاد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار