مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی:

ذائقه مردم تحت تاثیر رسانه های نوین قرار نگرفته است

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گفت: علاقه مردم به کتابهای ادبیات نشان می دهد که رسانه های نوین نتوانسته اند ذائقه مردم را تغییر دهند.
کد خبر: ۲۵۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷ 12 July 2016
مسئول حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در حاشیه اختتامیه چهاردهمین مهرواره شعر و داستان "جوان سوره"  با اشاره به تغییر نام این جشنواره اظهار داشت: سابقه خوب این جشنواره با تغییر نام از دست نمی رود و طبعا این مهرواره در سالهای آینده بیش از پیش خواهد درخشید.

محسن مومنی شریف افزود: محوریت این جشنواره با کشف استعداد است و انگونه که بررسی بازخوردها نشان می دهد این دوره از مهرواره بسیار موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: اگر به گذشته این جشنواره نگاه کنیم شاهد خواهیم بود که برگزیدگان نخستین دوره های این جشنواره امروز جز بزرگان و اساتید حوزه ادبیات کشور هستند.

مومنی شریف با اشاره به آمار فروش بالای کتاب در نمایشگاه کتاب تاکید کرد: استقبال بی‌نظیر عموم مردم از کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب نشان می‌دهد که مردم همچنان به ادبیات علاقه‌مند هستند.

وی تصریح نمود: با توجه به علاقه مردم به کتاب می توان انیگونه برداشت نمود که رسانه‌های نوین نتوانسته اند ذائقه مردم را تغییر دهد.

رئیس حوزه هنری در پایان اظهار داشت: انتشار آثار هنرمندان توسط انتشارات سوره مهر از دیگر حمایت‌هایی است که از برگزیدگان این جشنواره انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار