اقتصاد و توسعه نیازمند نقشه راه هدفمند

رشد وضعیت اقتصادی و توسعه کشور در گرو ترسیم نقشه راهی هدفمند، مشخص، برنامه محور و تعیین تکالیف هر بخش برای اجرای این برنامه ها است.
کد خبر: ۲۷۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 04 August 2016
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد وضعیت اقتصادی و توسعه کشور در گرو ترسیم نقشه راهی هدفمند، مشخص، برنامه محور و تعیین تکالیف هر بخش برای اجرای این برنامه ها است.

اکبر رنجبرزاده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: سالها بحث توسعه ایران اسلامی در کشور مطرح بوده اما همچنان این موضوع از دغدغه های اصلی مسئولان است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در 30 سال گذشته سعی کرده ایم تا از مسیر توسعه جهانی عقب نمانیم و در برخی حوزه ها صاحب نام شده ایم اما در کاهش فقر و بیکاری هنوز موفق نشده ایم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در توسعه باید حرکت جدی تری در استان آغاز کنیم و برای دستیابی به این هدف باید یک برنامه و چشم اندازی مشخص کرده تا تکلیف برای همه شهرستان ها و حتی مردم عادی که در مسائل خرد و کلان حضور پیدا می کنند، مشخص شود.

رنجبر زاده با بیان اینکه بلاتکلیفی در توسعه هنوز وجود دارد اظهار کرد: کشور دارای ظرفیت عظیمی از نیروی کار ماهر و تحصیلکرده است که می توان از این ظرفیت برای توسعه صادرات بهره گرفت.

وی عنوان کرد: اعتقاد داریم توانمندی استان همدان از خیلی از استان های کشور بالاتر است و در عین حال پتانسیل و ظرفیت مدیریتی مناسبی دارد اما رشد خوبی در حوزه اقتصاد نداشته ایم و تا زمانی که این محقق نشود هم پیشرفت ها تحت الشعاع این ضعف قرار گرفته و هم احتمال عقب گرد نیز وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار