قدرت خرید معلمان کاهش پیدا کرده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی افزود: با فشارهای اقتصادی به وجود آمده قدرت خرید معلمان کاهش پیدا کرده و به طبع آن فشار بر معلمان به جهت حقوق ثابتی که دارند بیشتر شده، اما ما به دنبال رفع این مشکلات بوده و هستیم.
کد خبر: ۷۳۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ 18 April 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سید محمد بطحایی بعدازظهر امروز در دیدار با فرهنگیان شهرستان پاسارگاد اظهار داشت: افتخار من شغل معلمی است، من هم مثل شما مشکلات را تجربه کرده و آگاهم اما مسائل و مشکلات آموزش و پرورش با تصمیمات هیجانی حل نمی‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تصمیمات هیجانی چاره حل مشکلات نیست، گفت: برای حل مشکلات نیازمند مسیر عاقلانه و کارشناسی شده است.

وی با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی افزود: با فشارهای اقتصادی به وجود آمده قدرت خرید معلمان کاهش پیدا کرده و به طبع آن فشار بر معلمان به جهت حقوق ثابتی که دارند بیشتر شده، اما ما به دنبال رفع این مشکلات بوده و هستیم.

 

در ادامه این سفر برنامه متمرکز کلنگ‌زنی همزمان 3 پروژه آموزشی در روستاهای چمنی، مایین و درودزن منطقه درودزن در استان فارس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

در این مراسم کلنگ آغاز ساخت مدرسه 6 کلاسه شهید کرمی درودزن در زمینی به مساحت 3400 متر مربع و زیر بنای 600 متر مربع و با اعتبار 1 میلیارد و 850 میلیون تومان به زمین زده شد.این مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، (بنیاد برکت) و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث می‌شود.

همچنین آیین آغاز احداث دبستان 6 کلاسه شهید عباسپور چمنی که در زمینی به مساحت 3700 متر مربع و زیر بنای 630 متر مربع و اعتبار 1 میلیارد و 680 میلیون تومان و توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث می‌شود نیز انجام شد.

علاوه بر این آغاز ساخت مدرسه 6 کلاسه 5 آذر روستای مائین نیز که در زمینی به مساحت 3500 متر مربع و زیربنای 560 متر مربع و با اعتبار 1 میلیارد و 770 میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد برکت ساخته می‌شود، اعلام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار