دولت تدبیر و امید را از مظلومیت نجات دهید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: دولت تدبیر و امید در طول مدت خدمت خود امید و نشاط را به جامعه تزریق کرد و مدیران در هفته دولت با تبلیغ مناسب و دفاع منطقی از عملکردها، دولت را از مظلومیت نجات دهند.
کد خبر: ۷۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 09 August 2015
تابناک فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس: خلیل رضائیان در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دولت در شیراز افزود: امسال باید با کمک همه مدیران خدمات دولت پررنگ تر معرفی و ارائه شود.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید از ابتدای فعالیت تاکنون توانسته است اقدامات بزرگی را انجام دهد که باید با تبلیغ مناسب و بدون بزرگنمایی اطلاع رسانی شود.

او اظهار کرد: دولت علاوه بر ایجاد فضای امید و نشاط توانست حداقل این اطمینان و باور را در مردم ایجاد کند که با برنامه ریزی در پیشبرد اهداف خود حرکت می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس افزود: دولت مصمم است از حداقل امکانات و منابع در چهارچوب بضاعت فکری خود حداکثر بهره برداری را داشته باشد.

رضائیان گفت: یکی از دستاوردهای دیگر دولت ساماندهی وضعیت اقتصادی و کنترل تورم بوده به نحوی که هم اینک اقتصاد از حالت افسار گسیخته قبل خارج شده است.

وی توافق هسته ای کشورمان با گروه 1+5 را از اقدامات و دستاوردهای بسیار مهم دولت تدبیر و امید طی یک سال گذشته دانست و گفت: این موفقیت سبب شد تا امید و نشاط در جامعه گسترش یابد و روحیه خدمت و تلاش در نزد مدیران دستگاههای اجرایی تقویت شود.

او گفت: ما باید بکوشیم تا با استفاده از ظرفیت ها و مکانیزم های جدید و بهره گیری از ظرفیت و توان رسانه ها، خدمات دولت را به شکل مطلوب به افکار عمومی منتقل کنیم.
دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار