آتش سوزی مراتع کوه کیلاق فراشبند مهار شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس اعلام کرد که با استفاده از 2 فرورند هلیکوپتر ارتش، حریق مراتع کوه کیلاق شهرستان فراشبند مهار شد.
کد خبر: ۷۵۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 03 June 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: شهرام منتصری عصر دوشنبه 13 خرداد به خبرنگاران گفت: از ساعت هشت شب پنجشنبه گذشته، شاهد وقوع حریق در ارتفاعات کوه کیلاق شهرستان فراشبند بودیم و این عملیات تا بامداد امروز ادامه داشت.

او با بیان اینکه در مهار حریق، همه دستگاه ها و گروه های مردمی حضور و مشارکت داشتند، گفت: حریق در این ارتفاعات، بعد از سه روز، شنبه 11 خرداد مهار و ساعت 15 همان روز مجددا شعله ور شد.

منتصری با تاکید براینکه حریق اکنون به شکل کامل مهار شده است، گفت: هنوز اطلاع دقیقی از علت، سطح و میزان اتش سوزی در اختیار نداریم و نیروهای پایش در حال ارزیابی هستند.

مدیر کل منابع طبیعی فارس با بیان اینکه نیروها در ارتفاعات یاد شده، مستقر هستند، گفت: برای پایش دقیق و ممانعت از شعله ور شدن حریق، تا حصول اطمینان کامل، نیروها در منطقه مستقر خواهد بود.

منتصری تاکید کرد که در عملیات مهار این آتش سوزی، سرهنگ خلبان مجتبی اولیایی و سروان خلبان حسین معصومی زاده، با انجام 40 سورتی پرواز بالگرد ارتش، نیروها را یاری رسان بودند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار