حذف وکیل برای کاهش طلاق!

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس گفت: برای کاهش طلاق از دادگاه های خانواده خواستیم تا وکیل داشتن را در دادگاه خانواده حذف کنند تا خود زوجین و بزرگان آنها حضور داشته باشند و منجر به صلح شود.
کد خبر: ۷۷۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 07 September 2019

به گزارش تابناک فارس: حجت الاسلام علی سقاچی آموزش اخلاق و شعائر اسلامی را به عنوان یکی از عوامل کاهش طلاق عنوان کرد و افزود: امروز دختران جوان هنگام ازدواج تقاضای حق طلاق می کنند و در دعواهای خانوادگی شاهد حضور وکلایی هستیم که حق الوکاله ای نمی خواهند جز برد پرونده. این در حالی است که در قدیم این ریش سفیدها بودند که حضور می یافتند و به فکر صلح دادن افراد بودند.

وی ادامه داد: با توجه به این موضوع نیز از دادگاه های خانواده خواستیم تا وکیل داشتن را در دادگاه خانواده حذف کنند تا خود زوجین و بزرگان آنها حضور داشته باشند و منجر به صلح شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با انتقاد از عدم همکاری اصناف در برگزاری آموزش احکام کسب و کار خواستار توجه به این موضوع شد و گفت: در هیچکدام از جاده های استان نیست که هر ۵۰ کیلومتر یک محل برای نماز خواندن نداشته باشیم و تنها ۷۵۰ محل نماز از سوی تاد اقامه نماز ساخته شده است.


علی سقاچی با تشریح برخی فعالیت های آموزشی این حوزه تصریح کرد: در حالی که باید هر سال یک اجلاسیه داشته باشیم ۹ اجلاسیه برگزار کردیم. وی خواستار استفاده از نیروهای مناسب در مساجد و اماکن مذهبی شد و گفت خادم مسجد و روحانی آن باید خوش رو، زیبا و خوش اخلاق باشند تا باعث جذب مردم به آنجا شوند و مساجد و اماکن مذهبی باید از نظر بهداشتی و امکانات به گونه ای باشند که همه جذب آن شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
.................................................ما با گرفتن وکیل 2 سال است داریم راه دادگاه طی میکنیم .هنوز موفق به گرفت طلاق دوجوان نشدیم یعنی 2 سال هر دو از ندگی عقب ماندند به خاطر شما که خودتان را وکیل مردم می دانید ..............بس کنیدچرت و پرت گفتن ها را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
...............................................................
تابناک چرا هر ............... می گویند را منتشر می کنی؟ تصور کن در دادگاه چندین پیر و فرتوت که افکار صد سال پیش دارند بخواهند زوجینی که با دنیای مدرن آشنا هستند را متقاعد کنند .واقعا دیدنی است.
اسلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
خدا خیرت دهد ایده بسیار خوبی است متاسفانه اکثر وکلایی که پرونده وکالتاشان را می پذیرند به فکر سازش نیستند و بنده وکلای زیادیدی را دیدم که از قبول پرونده های طلاق خودداری می نمایند و این نشان از عزت نفس بالای آنان است و اگر این کار عملی شود مطمئننا مفید خواهد بود و از سوئ استفاده هایی که امکان انحراف وجود دارد جلوگیری به عمل خواهد آمد و در ضمن عرض خدا قوت خدمت کارکنان شورای حل اختلاف که با کمترین حق الزحمه (کمتر از 200 هزار تومان) در مسایل اینچنینی موثر واقع شده اند
پیام
|
Singapore
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
وکلا آخرت خود را به دنیای خود فروخته اند. برای اندکی ثروت چه زندگیهایی را که نابود میکنند. خدا لعنتشان کند
پیام
|
Singapore
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
وکلا آخرت خود را به دنیای خود فروخته اند. برای اندکی ثروت چه زندگیهایی را که نابود میکنند. خدا لعنتشان کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
..............................................................زندگی با معتاد ومرد زن داروبیکار چه لطفی داره.اگه دوست دارین نصیب تون بشه.اینشالاه
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار