وقتی رییس یک اتحادیه در شیراز ماسک احتکار می کند!

مشاور و جانشین معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تشکیل 10 مورد پرونده تخلف گران‌فروشی و نیز شناسایی رییس یکی از اتحادیه های شیراز به عنوان احتکارکننده گران فروش ژل شست و شو دست خبرداد وگفت: پرونده تمامی این افراد به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
کد خبر: ۸۲۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 26 February 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:مهدی خسروی اظهارداشت: طی انجام 60 مورد بازرسی 10 مورد پرونده تخلف گران‌فروشی و احتکار کننده مواد ضدعفونی کننده و ژل شست و شو کشف و پرونده آنها به دادگستری ارجاع داده شد.

مشاور و جانشین معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: یکی از پرونده‌های گران فروشی و احتکار مربوط به رئیس یکی از اتحادیه‌ها و صاحب یک فروشگاه‌ شناخته شده در شیراز است که به دادگستری ارجاع داده شد.
وی افزود: یکی از موارد تخلف فرد مذکور، احتکار نوشیدنی انرژی‌زای ویتامین سی بود که به علت توصیه پزشکان به مصرف ویتامین سی، تقاضای آن افزایش یافته است.

خسروی تأکید کرد: نظارت کافی بر بازار وجود دارد و در حال تلاشیم تا با همکاری و همراهی مردم، افراد سودجو را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کنیم.

مدیر دارو وفرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه احتمالا این ویروس تا آخر اسفند در کشور وجود داشته باشد و در حال تلاش برای کنترل آن هستیم عنوان کرد: متاسفانه افزایش تقاضای برخی اقلام سبب بروز آشفتگی در بازار شده است، بنابراین به داروخانه‌های مجوز داده شده تا با نظارت مسئول فنی اقدام به تولید ژل شست و شو کنند و با یک قیمت مناسب در اختیار مردم قرار دهند.

مشاور و جانشین معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز درخواست کرد: مردم تخلفات را به سامانه 124 تعزیرات حکومتی اطلاع دهند، برای مهار و کنترل این شرایط نیاز است که دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، انتظامی و قضایی همکاری کنند تا راحت‌تر با متخلفان برخورد شود.

وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، خبر داد: به تازگی خط تولید مایع ضدعفونی کننده دست توسط دانشکده داروسازی راه‌اندازی شده است و در تلاشند به صورت شبانه روزی مواد مورد نیاز درمانگاه‌ها و مراکز را تولید کنند تا مردم دسترسی راحت‌تری به اقلام موردنیاز خود داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار