فجر سپاسی 22 تیر به مصاف داماش گیلان می رود

تیم فوتبال داماش در دیدار برابر فجرسپاسی شیراز فقط با تفکر پیروزی به میدان می رود.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 10 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: تیم های فوتبال داماش و فجر سپاسی غروب یکشنبه هفته آینده ۲۲ تیرماه در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول کشور به مصاف هم می روند.

میثم محبوب افزود: این دیدار به میزبانی تیم داماش و در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود که با توجه به این امر، داماشی ها فقط برای پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار خانگی رو در روی فجر سپاسی شیراز قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول رده بندی و چند شکست متوالی داماش، نتیجه مساوی هم در دیدار برابر فجر سپاسی نیز چندان مناسب نیست و برای اینکه تیم داماش همچنان در میانه های جدول رده بندی قرار داشته و از تیم های انتهای جدولی فاصله بگیرد، نیازمند پیروزی در این دیدار خانگی است.

وی بیان کرد: گرچه تیم داماش در این بازی خانگی به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از وجود تماشاگرانش محروم است، اما کادر فنی و بازیکنان داماش مصمم هستند تا با پیروزی در این بازی و کسب هر سه امتیاز این دیدار دل هواداران خود را شاد کنند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلانیان اضافه کرد: در دیدار قبلی با وجود اینکه ۹ بازیکن داماش غایب بودند، اما این تیم توانست در گرمای اهواز بازی قابل قبولی را برابر استقلال به نمایش بگذارد و گرچه با یک گل مغلوب حریفش شد اما فرصت های گلزنی مناسبی نیز بدست آورد.

دیدار ابراز امیدواری کرد : داماش ها در دیدار خانگی خود مقابل فجر سپاسی شیراز با ارایه یک بازی هجومی و زیبا از فرصت های به دست آمده نیز نهایت استفاده را برده و با پیروزی در این دیدار هر سه امتیاز این مسابقه را به اندوخته های خود اضافه کند.

تا پایان هفته بیست و هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، فجرسپاسی شیراز با کسب ۳۸ امتیاز در مکان دهم و داماش گیلانیان با ۳۲ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار