مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تاکید کرد:

هم افزایی و همدلی راهکار اصلی حل مشکلهای خبرنگاران

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی تاکید کرد: رسانه ها در ماه های اخیر با چالش های اقتصادی شدیدی به واسطه کرونا و مباحث اقتصاد کلان مواجهه شده اند و باید با هم افزایی و همدلی بتوانیم مشکلات پیش روی خبرنگاران را حل کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 15 September 2020

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی در نخستین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات، رسانه های خراسان رضوی و مدیران رسانه ها با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا نمی توانیم نمایشگاه را همانند سال های قبل برگزار کنیم و به نوعی باید این آوردگاه را به خانه های مردم ببریم.

وی با بیان اینکه باید در راستای پیام شهدا در این زمینه گام برداریم، افزود: در همین راستا خانه مطبوعات استان با یاری گرفتن از خبرنگاران و اصحاب رسانه، بازتاب گسترده ای را از این رخداد بزرگ فرهنگی خواهد داشت.

مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی یادآور شد: رسانه ها در ماه های اخیر با چالش های اقتصادی شدیدی به واسطه کرونا و مباحث اقتصاد کلان مواجهه شده اند و باید با هم افزایی و همدلی بتوانیم مشکلات پیش روی خبرنگاران را حل کنیم.

گفتنی است نخستین نشست هیئت مدیره خانه مطبوعات، رسانه های خراسان رضوی و مدیران رسانه ها با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار شد تا هماهنگی های لازم رسانه ای برای برپایی هرچه باشکوه تر این نمایشگاه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار