اسرائیل را شخم می‌زنیم

نماینده مرودشت اظهار داشت: در صورت وقوع هر گونه حمله نظامی از سوی صهیونیست‌ها قطعا فلسطینیان در کل آن سرزمین و خاک رژیم صهیونیستی به کشاورزی خواهند پرداخت؛ چراکه ما پیش از آن تمام آن سرزمین را شخم زده‌ایم.
کد خبر: ۹۸۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 09 August 2021
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی درباره تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به ایران اظهار داشت: اخیرا وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اراجیفی را به کار برده که بزرگ‌تر از او و سران این رژیم کودک‌کش است.
 
او افزود: گویا رژیم صهیونیستی خیلی علاقه دارد هرچه سریع‌تر به دست شیعیان حضرت علی(ع) که قلعه خیبر را فتح کرد، از صحنه روزگار محو شود.
 
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: رجزخوانی مقامات رژیم صهیونیستی و اراجیفی که آنها بر زبانشان جاری می‌کنند کاملا مشخص است که فراتر از اندازه و قد و قواره‌شان است.
 
رشیدی کوچی گفت: مردم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ گاه از این رجزخوانی‌ها و اراجیف رژیم صهیونیستی نگران نخواهند شد؛ چراکه این کشور پر از جوانان رشید و شجاع است و امکانات و توانایی‌های بالقوه بسیاری داریم تا در جنگ با صهیونیست‌ها آنها را به مرحله بالفعل برسانیم.
 
او گفت: قطعا در صورت وقوع هر گونه جنگی بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی میلیون‌ها جوان ایرانی که الگویشان حاج قاسم سلیمانی است از کشورمان و از سوی محور مقاومت به سمت صهیونیست‌ها حمله‌ور خواهند شد. این در حالی است که بعید می‌دانم حتی جنگ مستقیمی بین ایران و رژیم صهیونیستی رخ دهد و جوانان رشید محور مقاومت خودشان پاسخ زیاده‌گویی‌های مقامات رژیم صهیونیستی را خواهند داد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار