رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد از معلم فداکار بروجردی تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ 17 December 2021

تابناک رضوی: در روزهای گذشته تصاویری از درگیری معلم بروجردی با دانش آموزان حین تدریس در شبکه های اجتماعی پخش شد که این موضوع ناراحتی و واکنش‌های فراوانی را از سوی افکار عمومی و مردم به دنبال داشت.
گفته می شود این تصاویر مربوط به پنج سال گذشته بوده است و این معلم بروجردی با حفظ ارزش‌های انسانی و گذشت از این دانش‌آموزان بار دیگر فداکاری و از خودگذشتگی معلمان کشور عزیزمان را نمایان کرد.
این معلم بروجردی که به همراه خانواده خود و به دعوت رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر به جهانشهر برکت و کرامت مشهد الرضا(ع)، سفر کرده بود با هاشم دائمی دیدار کرده که در این نشست به احترام فداکاری این معلم بزرگوار، از ایشان تقدیر به عمل آمد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد در این نشست خطاب به این معلم فداکار، گفت: شما و خانواده گرامیتان مهمان خان پر برکت امام رضا(ع) هستید امثال شما مایه افتخار این کشور هستند‌.
وی ادامه داد: زمانی که خداوند می خواهد فردی را عزیز کند تمام ابزار و وسیله آن را فراهم می‌کند، شما معلم فداکار آن زمان در مقابل این اتفاق سکوت کرده و گذشت خود را نشان دادید اما چندسال بعد خداوند در جایی که توقع نداشتید دست شما را گرفت؛ زیرا حساب و کتاب خداوند با انسان ها بسیار فرق دارد.

وی افزود: حفظ آبروی مؤمنان بسیار مهم است که متاسفانه عمدتا به این موضوع توجه ای نمی‌کنیم اگر در آن مقطع شما معلم فداکار از دانش آموزان شکایت می کردید مشکلات بسیار زیادی برای آنان به وجود می آمد اما با بخششی که انجام دادید خداوند برکات بسیار زیادی را برای شما نازل کرد که زیارت امام مهربانی ها به صورت ویژه و خاص، یکی از این برکات بود.
دائمی تصریح کرد: بنده به عنوان شهروند کشور عزیزمان ایران، دست شما را می‌بوسم؛ همیشه برای فرهنگیان بزرگوار احترام خاصی قائل هستم زیرا هرچه که فراگرفته ایم از طریق معلمان‌ بوده است.

معلم فداکار بروجردی نیز با بیان اینکه دانش آموزان را همان روز حلال کرده و بخشیدم، اظهار کرد: از انجام این کار رضایت قلبی و باطنی دارم و بوو مطمئن هستم که خداوند هم بخاطر این بخشش از من راضی است.

در پایان این نشست، رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد از این معلم فداکار تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار