چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد
کد خبر: ۱۰۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸ 29 January 2022

به گزارش تابناک مازندران ، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از میزبانی همزمان این استان از جشنواره فیلم فجر خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، محسن محمدی  با اشاره به برگزاری همزمان چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در مازندران، گفت: آثار جشنواره فیلم فجر همچون سال‌های پیش از فراگیری کرونا همزمان در مازندران اکران خواهد شد و تمام تلاش ما این است جشنواره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
وی با اشاره به جزئیات و نحوه برگزاری جشنواره در این استان اظهار کرد: :  جزئیات برگزاری این جشنواره و جدول اکران فیلم ها متعاقبا به اطلاع عموم  خواهد رسید.
محمدی بیان کرد: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی این جشنواره در مازندران برگزار نشد و امسال پیش بینی می کنیم استقبال خوبی از سوی مردم با رعایت پروتکل ها خواهد شد.
شایان ذکر است ؛ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در ۲ بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در تهران برگزار خواهد شد#.خیرنگارتابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار