استاندار ایلام بر لزوم حمایت جدی از افراد ناتوان جامعه به عنوان منشور دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: اصحاب رسانه می توانند پل ارتباطی بین محرومان و مسوولان و انعکاس دهنده مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 29 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا در سفر غیررسمی به شهرستان ملکشاهی در دیدار با یک خانواده کم بضاعت حادثه دیده این شهرستان اظهار داشت: منشور دولت سیزدهم حمایت از افراد ناتوان و توانمند کردن آنان است که برای تحقق این مهم تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

وی در این دیدار که مدیران کل کمیته امداد و بهزیستی و جمعی دیگر از مسوولان استانی حضور داشتند، ضمن رسیدگی به مشکلات این خانواده دستورات لازم برای رسیدگی فوری را صادر کردند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که دولت سیزدهم یک دولت مردمی، در کنار مردم و برای مردم است اظهار داشت: یکی از منشورهای مهم دولت سیزدهم حمایت همه جانبه از افراد ناتوان جامعه است.

وی افزود: ساعت ۱۹ روز گذشته زمانی که متوجه مشکل این خانواده شدم، بسیار ناراحت و متاثر گشتم و بلافاصله با هماهنگی مدیران ذی ربط مقرر شد امروز برای عیادت و دلجویی و همراهی خدمت برسیم.

بهرام نیا ضمن تاکید بر این مهم که در همه شرایط به ویژه سختی ها در کنار مردم هستیم، گفت: امروز در آستانه دهه مبارک فجر هستیم و در این فضای معنوی و مقدس نگاه دولت و نظام رفع مشکلات به ویژه افراد ضعیف و کم بضاعت جامعه است.

وی ادامه داد: اینجا از همه مردم و به ویژه رسانه ها می خواهم که صدای محرومانی باشند که از دید ما پنهان هستند تا در راستای پیگیری و رفع مسائل و مشکلات آنان اقدامات لازم انجام دهیم./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار