همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر با مشارکت و حضور مردم از سوی معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برنامه های متنوعی در دل محلات شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 31 January 2022

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دهه فجر امسال بیش از 200 عنوان برنامه از جمله جشن های انقلاب تدارک دیده شده که با حضور پررنگ مردم و توجه بیشتر به محله محور بودن آن به اجرا در می آید.

میدان انقلاب، ۴۴+ ، به قامت پرچم، نمایش‌های "طبل بزرگ زیر پای چپ" و "سارا چریک" از جمله رویدادهایی بوده که به همت معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی برنامه ریزی شده است.

کتابچه میدان انقلاب نیز به همت اداره رویدادهای اجتماعی با مشارکت موزه‌ هنرهای معاصر تولید شده که در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورودی میدان امام(ره) میان شرکت‌کنندگان توزیع خواهد شد.

اختتامیه رقابت‌های والیبال بانوان در جام افتخار، جشنواره سحرخیزان، رقابت‌های بسکتبال و رقابت‌های تکواندو محلات در جام پرچم،  اختتامیه رقابت‌های فوتبال خاکی، بازی‌های رایانه‌ای اصحاب رسانه، همایش پیاده روی "همگام با فجر" و رقابت‌های جانبازان و معلولان در ۶ رشته ورزشی، برنامه "خجسته باد این پیروزی" با محوریت برپایی ایستگاه بازی و مسابقه از مهمترین برنامه‌های معاونت ورزشی و تفریحی است.

نشست تخصصی جایزه ملی جهادی، زاویه دید، گفتمان فاطمی، شهر من، چرا انقلاب کردیم، سیر نمایشگاهی اصفهان در انقلاب، یادواره شهدای انقلاب، رویداد یادها و خاطره‌ها، نمایشگاه نور دانایی، کتابواره خانواده و کودک، تجهیز کتب کتابخانه انقلاب، روایت بازار و انقلاب و کوچه نقاش‌ها عنوان فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که به همت معاونت فرهنگی و هنری در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

خاطره گویی و روایتگری انقلاب، برگزاری جشن های انقلاب، تهیه و تدوین نماهنگ انقلاب، سیرنمایشگاهی انقلاب من، اجرای مسابقات خاطره گویی و نقاشی، اجرای سرود و... از جمله برنامه های ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار