سرهنگ حسینی در پايان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و نصب سيستم هاي ايمني از نگهداری وجه نقد و اشياء قيمتي در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداري کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی110 به پلیس اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 16 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/11/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
دستگیری سارق منازل در نور 
جانشین فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسايي و دستگيري سارق منزل حین سرقت در شهرستان نور خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی سرقت های متعدد از منازل شهروندان نوری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور، سارق منزل را حین سرقت شناسایی کردند، افزود: وی به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در اقدامی عملیاتی دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به 22 فقره سرقت در یک ماه گذشته اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است.
سرهنگ حسینی در پايان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و نصب سيستم هاي ايمني از نگهداری وجه نقد و اشياء قيمتي در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداري کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------
دستگیری شکارچیان غیرمجاز با لاشه 2 راس شوکا 
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری شکارچیان غیر مجاز و کشف لاشه 2 راس شوکا در منطقه شکار ممنوع پایبند آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود شهرستان، حین گشت زنی در مسیر روستای چناربن و سید خیل به تردد 2 خودرو در منطقه جنگلی مشکوک و با تمهیدات پلیسی آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروها، لاشه 2 راس شوکا و 2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را از شکارچیان کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه خودروهای شکارچیان توقیف و روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: در این رابطه 2 شکارچی غیر مجاز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عزیزی در پایان از مردم خواست به منظور حفظ محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را بلافاصله با تلفن 110 به پلیس گزارش نمایند.
-----------------
دستگیری عاملان نزاع در پارک جنگلی میرزاکوچک خان آمل 
فرمانده انتظامی آمل از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک جنگلی میرزا کوچک خان آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ذات الله رضوانی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از پارک های جنگلی شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر در پارک جنگلی میرزا کوچک خان آمل اقدام به درگیری و تخریب اموال عمومی و اماکن خصوصی کرده و سپس محل را ترک کرده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی، عاملان این درگیری را شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی قضائی در یک عملیات موفق، 2 نفر از عاملان درگیری دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
سرهنگ رضوانی با تاكيد بر اینکه افرادي که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم مي‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله مي‌كند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.
------------------------
دستگیری مخلان نظم و امنیت در یکی از بیمارستان های بابل 
فرمانده انتظامی بابل از دستگیری 6 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در یکی از بیمارستان های این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پی اعلام مسئولان یکی از بیمارستان های این شهرستان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مراجعان و کادر درمانی توسط 2 فرد شرور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، بلافاصله ماموران با حضور در محل متهمان را به همراه 4 نفر دیگر از دوستانشان که با عربده کشی، فحاشی و درگیری با مسئولان این بیمارستان موجب سلب آسایش و آرامش بیماران نیز شده بودند، دستگیر کردند.
سرهنگ شالیکار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مخلان نظم و امنيت عمومي که بخواهند با قدرت نمايي و حرکات غير متعارف آرامش عمومي شهروندان را خدشه دار کنند هشدار داد: پليس هرگز اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالي و کذايي خود، امنيت و آرامش شهروندان را مختل کنند.
وی در خاتمه با بیان این که قطعا کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شداز شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------
دستگیری سارقان باغات و ادوات کشاورزی در ساری 
فرمانده انتظامي ساري از شناسايي و دستگيري سارق باغات و ادوات کشاورزی با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده گفت: در پی وقوع سرقت های صورت گرفته از مزارع و باغات روستاهای شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پاسگاه انتظامی هولار با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي 3 سارق حرفه ای را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساري تصريح کرد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بودند در حین سرقت از یکی از باغات این شهرستان دستگیر و در بازجویی های صورت گرفته به 7 فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی ساری طی یک ماه گذشته اعتراف کردند.
سرهنگ حسن زاده ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس از صاحبان باغات،  مزارع و روستائیان خواست: دقت نظر لازم را در نگهداری تجهیزات کشاورزی به خصوص موتور، پمپ های آب و .... داشته باشند و حتی الامکان وسایل مذکور را در محلی مناسب و محصور جانمایی کنند.
---------------
دستگیری سارقان حرفه ای و سابقه دار سیم برق در تنکابن 
فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری 3 سارق سیم برق با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری بخش مرکزی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 19 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ شعبانی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
-------------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار