کد خبر: ۱۰۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 20 February 2022


به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه ستاد راهیان نور استان، گفت:  مقام معظم رهبری همیشه از راهیان نور را به عنوان یک گنجینه تاکید داشته‌اند. 

وی یا اشاره به اینکه مهم‌ترین اثر راهیان نور به عنوان یک اقدام فرهنگی بزرگ، اثر گذاری بر تربیت نسل‌های بعدی است، افزود: اقدام راهیان نور، افکا، روح و جسم نسل‌های بعدی را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا خواهد کرد. 

قاسمی فرزاد گفت: از طریق تاثیرگذابی فرهنگ راهیان نور، جوانان و نوجوانان درخواهند یافت تا حافط منافع و مصالح ملی بوده و از ارزش‌های این کشور نیز دفاع کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اقدام راهیان نور، نقش موثری در حفظ ارزش‌ها، اعتقادات و خون شهدا توسط نسل‌های بعدی ایفا خواهد کرد، گفت: جوانان ما از شهدا درس خواهند گرفت که پیرو مهم‌ترین رکن‌نظام یعنی ولایت باشند.

قاسمی فرزاد گفت: راهیان نور، بسیاری از مسائل و ناگفته‌هایی را که در کلمات نخواهد گنجید در عرصه و صحنه جنگ خواهند دید مناطقی که معطر به خون شهداست، آثار معنوی خود را بر روح و جان و جسم بازدیدکنندگان خواهد داشت. 


وی افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی، با تقویت این اقدام فرهنگی بزرگ، می‌تواند نقشه‌ها و یرنامه‌های استکبار غرب در راستای انحراف اذهان عمومی، بی‌اثر کند. 


قاسمی فرزاد با بیان اینکه به هر میزان مباحث فرهنگی تقویت شود، رشد و پیشرفت این کشور نیز تقویت می‌شود، گفت:  آنچه که باعث حفظ کشور و تمامیت ارضی در زمان جنگ تحمیلی شد، اعتقادات و فرهنگ اسلامی و قرآنی جوانان ما در زمان جنگ بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار