مسوول امور خیریه اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: طرح آرامش بهاری نوروز ۱۴۰۱ و ارائه خدمات ویژه به مسافران در ۹۳ بقعه و امامزاده این استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ 21 March 2022

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری افزود: طرح "آرامش بهاری" شامل ارائه خدماتی همچون فرهنگی، رفاهی، سلامت، دینی و مذهبی به مسافران و شهروندان در اماکن متبرکه و امامزاده‌ها در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و موازین پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا ادامه داد: راه اندازی ایستگاه های سلامت و بهداشت، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، ویزیت رایگان بیماران، توزیع دستگاه اکسیژن ساز در صورت نیاز و تعامل با بسیج و هلال احمر برای تشویق هر چه بیشتر زائران و مسافران به رعایت نکات درمانی و بهداشتی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

مسوول امور خیریه اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان اضافه کرد: این استان دارای ۷۱۳ امامزاده است که ۱۳ مورد آنها از جمله شاهرضا و آقاعلی عباس بادرود امامزاده سطح یک کشوری به شمار می‌روند.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری خاطرنشان کرد: همچنین این دیار ۳۶ امامزاده در سطح استانی دارد و ۶۶۴ امامزاده نیز در سطح شهرستان‌ها قرار دارند.

وی اظهارداشت: به مسوولان امامزاده‌های شهرستان‌ها نیز رعایت و تاکید مسائل بهداشتی مرتبط با کرونا ابلاغ شده است تا میزبانی از زائران و مسافران با کمترین مشکل صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار