معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از آماده سازی دو شبستان مسجد جمکران برای اسکان زائرین نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ 24 March 2022

به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی با بیان اینکه امسال مسجد مقدس جمکران لحظه تحویل سال میزبان حضور چشم‌گیر زائران و مسافران بود اظهار کرد: با توجه به اینکه امکانات مسجد مقدس جمکران محدود است اما اقبال مردم پس از کاهش محدودیت‌های سفر افزایش چشم‌گیری داشت و امسال میزبان زائرین زیادی از سرتاسر کشور هستیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به بارش باران و برودت هوا در حوزه اسکان تدابیری در مسجد مقدس جمکران اتخاذ شده است افزود: امسال شبستان امام حسن عسکری از ساعت 20 تا 8 صبح پذیرای خواهران زائر برای استراحت است. شبستان کربلا و مسجد امام علی(ع) نیز برای پذیرایی از برادران آماده شده است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه در پارکینگ‌های شماره یک و دو ممنوعیت اسکان چادری داریم؛ با تقدیر از همکاری و مساعدت نیروی انتظامی، راهور، شهرداری و مجموعه ستاد تسهیلات زائرین استان با مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: پارکینگ‌های شماره سه و چهار مسجد با همکاری شهرداری برای پذیرایی از زائرین آماده شده است. نیروی انتظامی و سازمان آتش‌نشانی نیز مسوولیت تامین امنیت و ایمنی زائرین را بر عهده دارند.

وی با اذعان به اینکه طرحی که در نیمه شعبان با عنوان منادیان سلامت داشتیم در این ایام هم ادامه خواهد یافت گفت: با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسجد جمکران 400 نفر از خادمین ستاد، به عنوان منادیان سلامت تذکرات بهداشتی خواهند داشت و توزیع ماسک هم بین زائرین انجام می‌شود.

صدوقی خاطرنشان کرد: 6 هزار خادم افتخاری، مشرفی و نذر موقت نیمه شعبان در ایام نوروز نیز فعال خواهند بود و به صورت 24 ساعته در سه شیفت خدمت‌رسانی می‌کنند و چایخانه‌های مسجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذای نذری گرم را در وعده‌های مختلف توزیع می‌کنند.

نوروز۱۴۰۱

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار