شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه با ۱۱ تونل و ۱۰ هزار تن تولید و هزار نفر پرسنل از بزرگترین شرکت های تولیدی استان به شمار می رود.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵ 30 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، یوسفیان، فعال در حوزه صنایع معدنی مازندران، ایمنی در معادن را از پیش شرط های اصلی فعالیت در این حوزه بیان کرد و نقش معدن را در اقتصاد استان برجسته دانست.

محسن یوسفیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه ایمنی در معادن از پیش شرط های اصلی کار معدن است، افزود: شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه با ۱۱ تونل و ۱۰ هزار تن تولید و هزار نفر پرسنل از بزرگترین شرکت های تولیدی استان به شمار می رود.

وی با اشاره به نقش برجسته معدن در اقتصاد استان و سوادکوه یادآور شد: برای ارتقای ایمنی در معدن اقدام به خرید تعدادی دستگاه ونتیلاتور، تهویه و به روز رسانی تجهیزات شده است.

وی با اظهار اینکه چراغ های معدنی و انتقال سه دستگاه آمبولانس از اصفهان به سوادکوه از دیگر اقدامات برای ارتقای ایمنی در معدن است، افزود: تجهیزات معدنی نیز به روزآوری و مدرن شده است.

یوسفیان انجام طرح های توسعه ای را منوط به انتقال پروانه بهره وری از معادن دانست و با اشاره به پتانسیل مجموعه با انجام سرمایه گذاری های جدید اظهار داشت: با اجرای این طرح، تولید معدن به دو تا سه برابر میزان کنونی افزایش می یابد.

این فعال معدنی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح توسعه ای، افق جدیدی تعریف و شمار نیروهای شاغل نیز افزوده می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار