استاندار قم گفت: باید متناسب با نیاز پردیسان کاربری‌ها واگذار شود و با کسب مجوز از سازمان ملی مسکن و همچنین با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم این مسئله را مدیریت کنیم و باید نیازمندی‌های خاص به‌صورت خاص به مزایده گذاشته شود.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ 30 March 2022

به گزارش تابناک قم، سید محمدتقی شاه‌چراغی در جلسه بررسی مسائل اولویت‌دار پردیسان که در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این منطقه  با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم و مدیر دستگاه‌های مختلف برگزار شد، مشکلات پردیسان را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: باید مشکلات پردیسان از طریق مراجع بالاتر و تهران مورد پیگیری قرار گیرد.

وی تأمین نشدن مشکلات مردم در بخش‌های مختلف در پردیسان را مطرح کرد و افزود: باید متناسب با نیاز پردیسان کاربری‌ها واگذار شود و با کسب مجوز از سازمان ملی مسکن و همچنین با اطلاع‌رسانی دقیق به مردم این مسئله را مدیریت کنیم و باید نیازمندی‌های خاص به‌صورت خاص به مزایده گذاشته شود.

استاندار قم تصریح کرد: موارد خاص تعداد بالایی نداشته و در استانداری و اداره کل راه و شهرسازی این آمادگی برای حل این مشکل وجود داشته و باید محله به محله نیازهای ضروری بررسی شود تا برای زمین آن مجوز لازم گرفته شود و تلاش داریم از طریق وزارت راه و شهرسازی این مشکل حل شود.

وی به مسئولان تأکید کرد: باید موضوعات پردیسان از طریق تهران پیگیری شود و تأمین زمین برای مراکز آموزشی و ساخت مسجد ابتدا از طریق اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده ۵ پیگیری شود و در صورت عدم وجود زمین از تهران پیگیری کنید.

نوروز1401

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار