آموزش‌های حضوری دانشجویان دانشگاه اصفهان از بیستم فروردین آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 03 April 2022

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان گفت: کلاس‌های درسی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ و دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۳۹۸ و ماقبل آن از ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ به صورت حضوری خواهد بود.
دکتر حجت اله سعیدی با بیان اینکه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از امروز به صورت حضوری آغاز شده افزود: بیش از هفت هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی که دروس نظری دارند و بخشی از دانشجویان کارشناسی دانشکده علوم ورزشی که دروس عملی دارند، از ۲۰ فرورین حضوری می‌شوند.
وی گفت: همچنین از ۲۷ فروردین نیز دانشجویان سال سوم و چهارم کارشناسی یعنی ورودی‌های ۹۸ و ماقبل که بیش از ۵۰۰۰ نفر هستند به صورت حضوری در دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند که به این ترتیب بالای ۷۰ درصد دانشجویان تا پایان فروردین حضوری خواهند شد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه استفاده از ماسک دردانشگاه الزامی است گفت: تهویه هوا و ضد عفونی کلاس‌ها و آزمایشگاه‌ها بصورت روزانه انجام می‌شود.
دکتر سعیدی با اشاره به اینکه کمتر از ۱۰ درصد دانشجویان این دانشگاه خارجی هستند افزود: مقرر شده کلاس‌های این دانشجویان، در دو هفته پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار شود، اما باید در اسرع وقت به کشور مراجعه و در کلاس‌های حضوری دانشگاه شرکت کنند.
دانشگاه اصفهان با استفاده از توان علمی بیش از ۶۵۰ عضو هیات علمی و تعلیم و تربیت بیش از ۱۷۰۰۰ دانشجو به عنوان یکی از دانشگاه‌های جامع و بزرگ کشور نقش مهم و اساسی خود را در اعتلای فضای علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد.
در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مصوب شده که از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس و دانشگاه‌های کشور باید به صورت حضوری فعالیت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار